Info

Har jättemycket kläder som är superfina men som jag aldrig använder eller har använt. Det är nästan tragiskt att se dem hänga, men aldrig blir använda, därför tänkte jag att det kanske finns fler där ute som gillar second hand som jag, och att dessa kanske vill köpa mina gamla kläder. Så därför skapade jag denna bloppisblogg, här lägger jag upp kläder som jag inte vill ha längre. Dock lite mer "finare" kläder, billiga linnen och annat trams går till välgörenhet så det som säljs här är fina kläder som knappt blivit använda eller utslitna. Som nya helt enkelt!

Jag sätter ut pris på allting, men även bud tas emot. Kan även tänka mig att byta kläder eller andra prylar med er!

Så skynda och fynda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0